miercuri, 2 martie 2011

Inspiratia si proiectul de viata

Am participat de curand la un seminar de week-end care mi-a schimbat viata. Am petrecut acolo 15 ore minunate, dintre care 4 ore care mi-au scris povestea, dintre care 15 minute care m-au asezat pe drumul meu, dintre care poate 2 minute si 30 de cuvinte care mi-au atins sufletul.

Ma gandeam la cei 25 de ani de scoala pe care i-am parcurs si care nu mi-au adus altceva decat diplome si job-uri comune, un salariu care sa imi permita sa traiesc (a se citi "sa supravietuiesc") si o oarecare respectabilitate de suprafata, cat sa pot spune ca exist din punct de vedere social. "Nu aduce anul ce aduce clipa". As continua...clipa de calitate, clipa in care esti unde trebuie si cu cine trebuie. Clipa de inspiratie.

Ce este inspiratia? Inspiratia este acel fenomen de atingere autentica cu celalalt. Este necesar ca in anumite momente din viata ta sa apara altcineva care sa te ajute sa iti continui povestea, sa iti scri proiectul de viata. Celalalt este varianta ta mai evoluata, o persoana care iti seamana, care a avut aceleasi temeri si aceleasi nereusite, care a avut vise asemanatoare si a reusit sa le realizeze. Genul acesta de intalnire este modul in care existenta iti confirma ca se poate, ca ai deja tot ce iti trebuie pentru a deveni ceea ce iti doresti. Trebuie doar sa actionezi in acest sens.

Atunci cand esti inspirat, in tine incepe sa creasca ceva si stii ca este chestiune de timp pana cand va iesi la lumina, pana cand se va manifesta in exterior. Cat timp? Atat timp cat ai tu nevoie pentru a te simti deja ceea ce vei fi, atat timp cat iti este necesar pentru ca tu si visul tau sa deveniti unul si acelasi in plan mental,emotional si spiritual. Apoi, ca o sinteza a celorlalte aspecte, se realizeaza suprapunerea fizica. Ce creste in tine? Raspunsul este TU cresti, iar intrebarea potrivita este "CINE creste in tine?"

Noi, oamenii suntem un fel de creaturi hermafrodite. Nasterea naturala este doar inceputul acestui ciclu de inventari si reinventari de sine ce au loc intr-o viata. Depinde de noi cat de mult vrem sa fim, de cate ori simtim nevoia sa ne nastem din nou...Caci cu fiecare astfel de renastere esti mai mare in interior, mai puternic, mai aproape de varianta ta cea mai buna. Si imaginea ta interioara se prolifereaza in exterior, in calitatea actiunilor tale, a relatiilor tale, a succesului tau.

Suntem deja ceea ce vrem sa fim. Varianta noastra perfecta exista in noi insine si depinde de noi daca vom primi acea inspiratie care sa ne determine sa o scoatem la lumina. Caci inspiratia vine doar atunci cand o chemi, cand o ceri, cand vrei sa cresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu